Vi har ju inte haft någon hemtelefon på snart 3 veckor, häromdagen började det fungera, sen dog den igen, började funka igen och dog nu under dagen. Nicke ringde och skällde lite på Tele2 men inte hjälpte det, vi fick göra en säkerhetskoll igen och sen ringa upp. Nu har de lagt in en felanmälan för tredje gången och tror att det löser sig i början på nästa vecka. Suck. Blir grymt dyra mobilräkningar när vi måste ringa på dem hela tiden.
Sara: Man får nog se över det där sen när alla bindningstider är över. Men det är en djúngel.
Jag håller bara med föregående talarare. 1. Därför ska man hålla sig till Telia, allt annat blir dyrare i längden! tro mig jag har testat. 2. Telia mobil till vänner. Ringer för 69 öre till alla vänner med telia o pratar hur länge som helst. Billigare mobilräkningar så =)
att bli mamma: Gissa vad som funkar nu, jo våran telefon. Får se hur länge det håller i sig nu.
Att ringa och skälla på Tele2 brukar inte hjälpa. Vi var utan bredband i flera veckor mer än vi skulle efter vår flytt, och sämre service än vad Tele2 gav har jag allvarligt talat aldrig någonsin varit med om. Vet inte hur mycket tid vi lade på telefonsamtal och mejlande innan de till slut fixade det. Hoppas att det snart ordnar sig för er!